Kto pyta nie błądzi - napisz do nas, a rozwiejemy Twoje wątpliwości!
Jeśli chcesz to możesz skontaktować się z nami również pisząc wiadomość na naszym Instagramie lub przez aplikację Messenger
FAQ czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Czy w terminie naszego pobytu odbywają się wycieczki z danego regionu?
W celu sprawdzenia dostępnych programów sugerujemy skorzystać z wyszukiwarki na stronie głównej, gdzie należy zaznaczyć miejscowość/region pobytu oraz zakres dat z możliwością udziału w wycieczkach. Wówczas pojawią się dostępne w danym terminie programy.
W jakie dni odbywa się dana wycieczka? Terminy wycieczek widoczne są w kalendarzu każdej z nich (wybór daty w pierwszym kroku rezerwacji). Zdarza się też, że niektóre programy nie mają stałych dni realizacji i odbywają się w zależności od przesłanych zapytań. Wówczas płatność odbywa się po potwierdzeniu terminu i jest to opisane w uwagach oferty.
Ile kosztuje wycieczka? Wszystkie ceny podane są przy każdej ofercie (nad kalendarzem wycieczki w panelu w pierwszym kroku rezerwacji). W przypadku wycieczek z opcją płatności zaliczki, ceny w walucie obcej widoczne są na obrazie wycieczki oraz w opisie oferty.
Na liście w polu „Miejsce pobytu” nie ma mojego hotelu, a na pewno znajduje się w miejscowości, z której odbywają się odbiory. Pole „Miejsce pobytu” może zostać uzupełnione ręcznie. Wpisana nazwa zapisze się w rezerwacji. Listy hoteli mogą nie być aktualne np. ze względu na zmiany nazw lub otwarcie nowych miejsc. JEśli masz wątpliwość czy Twoja lokalizacja znajduje się w strefie odbiorów, napisz do nas wiadomość, podając nazwę hotelu lub adres, a rozwiejemy Twoje wątpliwości.
Czy wszystkie programy na stronie są z polskim lub polskojęzycznym przewodnikiem? Polski lub polskojęzyczny przewodnik towarzyszy Wam w wycieczkach z programem zwiedzania. Niektóre programy (np. rejsy lub safari) mogą być realizowane bez przewodnika lub z przewodnikiem posługującym się w języku obcym. Każdy program posiada w opisie informację na temat języka.
Czy mogę zarezerwować kilka wycieczek w jednej rezerwacji? Na ten moment nie jest to możliwe. Każda wycieczka musi być zarezerwowana osobno (wyjątkiem są oferty specjalne oznaczone zniżką za rezerwacje 2 wycieczek – wówczas w ofertach znajduje się dodatkowe pole „Dodatkowa wycieczka”, gdzie po wyborze innego programu dana rezerwacja dotyczy obu wycieczek).
Czy możemy porozmawiać telefonicznie?
Ze względu na fakt, że w ofercie znajdują się programy różnych organizatorów, najlepiej przesłać nam ewentualne pytania w formularzu lub w wiadomości mailowej. Staramy się odpowiadać na nie w możliwie najszybszym czasie, po potwierdzeniu ewentualnych wątpliwości z organizatorem danej atrakcji. Po złożeniu rezerwacji, w mailu potwierdzającym ten fakt oraz na voucherze atrakcji znajduje się numer telefonu do jej opiekuna (najlepiej kontaktować się wówczas przez aplikację WhatsApp).
Nie otrzymałem/-am dokładnej godziny odbioru z hotelu.
Jeśli informacja z godziną nie znajduje się w treści wiadomości z voucherem, najpewniej zostanie ona przekazana w osobnej wiadomości dzień przed wycieczką. Prosimy o weryfikowanie zarówno skrzynki email, jak i wiadomości SMS i aplikacji WhatsApp. Jeśli w godzinach popołudniowych dzień przed wycieczką nadal nie wpłynęła wiadomośc z godziną – najlepiej skontaktować się bezpośrednio z opiekunem rezerwacji (numer podany w mailu potwierdzającym złożenie rezerwacji oraz na voucherze).
Nie otrzymałem/-am maila potwierdzającego złożenie rezerwacji.
Jeśli masz pewność, że rezerwacja przebiegła pomyślnie, zweryfikuj inne foldery na swojej poczcie – Spam lub Oferty (dotyczy to przede wszystkim kont założonych na poczcie typu WP lub Interia).
Korzystamy z plików cookies ("ciasteczek"), aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda