Kontakt z nami

Kto pyta nie błądzi - napisz do nas, a rozwiejemy Twoje wątpliwości!

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności
Jeśli chcesz to możesz skontaktować się z nami również pisząc wiadomość na naszym Instagramie lub przez aplikację Messenger

FAQ czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Czy w terminie naszego pobytu odbywają się wycieczki z danego regionu?
W celu sprawdzenia dostępnych programów sugerujemy skorzystać z wyszukiwarki na stronie głównej, gdzie należy zaznaczyć miejscowość/region pobytu oraz zakres dat z możliwością udziału w wycieczkach. Wówczas pojawią się dostępne w danym terminie programy.

W jakie dni odbywa się dana wycieczka?
Terminy wycieczek widoczne są w kalendarzu każdej z nich (wybór daty w pierwszym kroku rezerwacji). Zdarza się też, że niektóre programy nie mają stałych dni realizacji i odbywają się w zależności od przesłanych zapytań. Wówczas płatność odbywa się po potwierdzeniu terminu i jest to opisane w uwagach oferty.

Ile kosztuje wycieczka?
Wszystkie ceny podane są przy każdej ofercie (nad kalendarzem wycieczki w panelu w pierwszym kroku rezerwacji).
W przypadku wycieczek z opcją płatności zaliczki, ceny w walucie obcej widoczne są na obrazie wycieczki oraz w opisie oferty.

Na liście w polu „Miejsce pobytu” nie ma mojego hotelu, a na pewno znajduje się w miejscowości, z której odbywają się odbiory.
Pole „Miejsce pobytu” może zostać uzupełnione ręcznie. Wpisana nazwa zapisze się w rezerwacji. Listy hoteli mogą nie być aktualne np. ze względu na zmiany nazw lub otwarcie nowych miejsc.
JEśli masz wątpliwość czy Twoja lokalizacja znajduje się w strefie odbiorów, napisz do nas wiadomość, podając nazwę hotelu lub adres, a rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Czy wszystkie programy na stronie są z polskim lub polskojęzycznym przewodnikiem?
Polski lub polskojęzyczny przewodnik towarzyszy Wam w wycieczkach z programem zwiedzania. Niektóre programy (np. rejsy lub safari) mogą być realizowane bez przewodnika lub z przewodnikiem posługującym się w języku obcym. Każdy program posiada w opisie informację na temat języka.

Czy mogę zarezerwować kilka wycieczek w jednej rezerwacji?
Na ten moment nie jest to możliwe. Każda wycieczka musi być zarezerwowana osobno (wyjątkiem są oferty specjalne oznaczone zniżką za rezerwacje 2 wycieczek – wówczas w ofertach znajduje się dodatkowe pole „Dodatkowa wycieczka”, gdzie po wyborze innego programu dana rezerwacja dotyczy obu wycieczek).

Czy możemy porozmawiać telefonicznie?
Ze względu na fakt, że w ofercie znajdują się programy różnych organizatorów, najlepiej przesłać nam ewentualne pytania w formularzu lub w wiadomości mailowej. Staramy się odpowiadać na nie w możliwie najszybszym czasie, po potwierdzeniu ewentualnych wątpliwości z organizatorem danej atrakcji.
Po złożeniu rezerwacji, w mailu potwierdzającym ten fakt oraz na voucherze atrakcji znajduje się numer telefonu do jej opiekuna (najlepiej kontaktować się wówczas przez aplikację WhatsApp).
 
Nie otrzymałem/-am dokładnej godziny odbioru z hotelu.
Jeśli informacja z godziną nie znajduje się w treści wiadomości z voucherem, najpewniej zostanie ona przekazana w osobnej wiadomości dzień przed wycieczką.
Prosimy o weryfikowanie zarówno skrzynki email, jak i wiadomości SMS i aplikacji WhatsApp.
Jeśli w godzinach popołudniowych dzień przed wycieczką nadal nie wpłynęła wiadomośc z godziną – najlepiej skontaktować się bezpośrednio z opiekunem rezerwacji (numer podany w mailu potwierdzającym złożenie rezerwacji oraz na voucherze).
 
 
Nie otrzymałem/-am maila potwierdzającego złożenie rezerwacji.
Jeśli masz pewność, że rezerwacja przebiegła pomyślnie, zweryfikuj inne foldery na swojej poczcie – Spam lub Oferty (dotyczy to przede wszystkim kont założonych na poczcie typu WP lub Interia).
 
All-in-One Solution
All-in-One Solution
Find all the tools you’ll need to create advanced websites in one place. Stop waisting time searching for solutions.
Advanced Tools
Advanced Tools
Add more power to Elementor using our creative elements and make your projects look prettier than ever before.
Nonstop Updates
Nonstop Updates
We strive to innovate when it comes to functionality. Our mission is to be the best, come and join the ride.
24/7 Dedicated Support
24/7 Dedicated Support
Each and every one of our customers receives personalised assistance from our dedicated support team.